loader image
 
 Λίγα λόγια για την Yeastar

Πρωτοπόρος κατασκευαστής για συστήματα PBX

Ως κορυφαίος παγκοσμίως κατασκευαστής συστημάτων PBX και καινοτόμων λύσεων Unified Communications (UC), η Yeastar εκσυγχρονίζει κρίσιμα συστήματα επικοινωνίας για τους πελάτες της και παρέχει λύσεις σε νέα επίπεδα απόδοσης και ανταγωνιστικότητας.

Λειτουργεί μέσω ενός παγκόσμιου δικτύου διανομέων και μεταπωλητών. Από την ίδρυσή της το 2006, οι λύσεις Yeastar έχουν διατεθεί από αυτούς τους συνεργάτες σε περισσότερους από 200.000 πελάτες, σε περισσότερες από 100 χώρες. Προσφέροντας συστήματα on premise και cloud PBX, μαζί με εφαρμογές Unified Communications για υπολογιστές και κινητές συσκευές, συνεχίζει να αυξάνει την πελατειακή της βάση, με έμφαση στις μεσαίες επιχειρήσεις.

Η Yeastar αφουγκράζεται τις απαιτήσεις επικοινωνίας των πελατών της. Προσφέρει ένα ισχυρό, εύχρηστο, εύκολο στην διαχείριση και προσαρμόσιμο συστήμα UC PBX. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ενσωματώνει την ποιότητα, τις δυνατότητες, την προσιτή τιμή και τη μελλοντική προστασία στα προϊόντα της. Πιστεύει επίσης, ότι ένα ολοκληρωμένο σύστημα ανοιχτό και διαλειτουργικό με IP τηλέφωνα, SIP  trunk και οποιεσδήποτε συσκευές συμβατές με SIP πρωτόκολλα, ταιριάζει καλύτερα στα συμφέροντα των συνεργατών και των πελατών της.

Καινοτομεί με συνέπεια ώστε να συμβαδίζει με ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον και βοηθάει στην επιτυχία των πελατών της. Το βραβευμένο σύστημα UC PBX παρέχει περισσότερα από ένα απλό PBX και υπερέχει στη δημιουργία απρόσκοπτης εμπειρίας επικοινωνίας και δημιουργίας ενός ψηφιακού χώρου εργασίας. Οι χρήστες μπορούν να επωφεληθούν από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς δυσκολίες επικοινωνίας, ώστε οι συνεργάτες τους και οι πελάτες τους να είναι καλύτερα συνδεδεμένοι.

 Το όραμά της

Όραμα της Yeastar είναι να φέρει την επανάσταση στη διαχείριση της επικοινωνίας και να εξαλείψει κάθε εμπόδιο στην επικοινωνία των πελατών και των συνεργατών τους.

 Η αποστολή της

Να βοηθήσει τους πελάτες της να εκσυγχρονίσουν το υφιστάμενο τους σύστημα, το λογισμικό και τις υπηρεσίες των ενοποιημένων επικοινωνιών τους, με τις μελλοντικές, ολοκληρωμένες και καινοτόμες λύσεις της.

 
 
  Οι αξίες της Yeastar
 

Πελατοκεντρική

Η επιτυχία της Yeastar προέρχεται από τη βαθιά κατανόηση των χρηστών και των πελατών της. Η Yeastar εργάζεται επιμελώς για να αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες των πελατών της, ώστε να καταλήξει σε βιώσιμες λύσεις.

Ακεραιότητα

Η Yeastar αλληλεπιδρά με ειλικρίνεια και σεβασμό, με υπαλλήλους, πελάτες, συνεργάτες και το κοινό.

Ευθύνη

Η Yeastar αναλαμβάνει την ευθύνη για τις δεσμεύσεις της.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ